بخند

درد عشق
درد عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درد عشق و آدرس dokhmalenaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





می دونی وقتی صدات غمگینه

وقتی میگی اعصابت خورده

وقتی ناراحتی و دلگیر

از همه چیز دلم می گیره؟

بخند

من نمی خوام جز خنده رو لبات چیزی ببینم

بخند همه دنیایِ من

بخند تنها دلیلِ آرامشم


نظرات شما عزیزان:

mehdy
ساعت22:42---17 بهمن 1391
سلااااااااااام به اجی خودم بابت حرفای دیروزم متاسفم چون واقعا اون مطلبت بهمم ریخت ولی ممنونم که حذفش کردیو نظرم واست اهمیت داشت. دوست دارم

مسلم
ساعت23:35---15 بهمن 1391
راستی اینویادم رفت بگم
عکسایی که گذاشتی هم قشنگن و هم متناسب با پست هات هستن ...خیلی خوشم اومد .آفرین


مسلم
ساعت20:21---15 بهمن 1391
راستی من پست هایی که میزارم تا به دل خودم نشینه ، نمیزارمشون .
منم خیلی دوسش دارم این پستی رو که گذاشتم هانیه جان .
بازم منتظرت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:57 ] [ هانیه ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1