دختر

درد عشق
درد عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درد عشق و آدرس dokhmalenaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
دختریﮐﻪ ﺍﻭﻝ ﺻﺒــــــــــﺢ ﺑﻪﺯﻭﺭ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻠﻨــــــــﺪمیشه

باتیپــــــــــــــی ﮊﻭﻟﯿـــــــــــــﺪه


  باﻟﺒﺎﺳـــــــﺎﯼ ﻧﺎﺯک ﻭبه ﻫﺮ ﻃـــــــــــﺮﻑ ﮐــــــــــــــﺶاومده


  باﭼﺸـــــــــــﻤﺎﯼ ﻧﯿﻤﻪ ﺑﺎﺯ ﻭنیمهﺑﺴﺘـــــــــــــــﻪ


ﺑﺎ پاهای ﺑﺮﻫﻨـــــــــــــ ﻪ رویﺳـــــﺮﺍﻣﯿﮏ


ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ دنبال ﺩﺳﺘﺸــــــــﻮﯾﯽ ﻭ ﺯﯾﺮ ﻟﺐـــــــــ غر ﻣﯿﺰﻧﻪ ..


ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩﻧــــــــــﯽ ترین ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﻧﯿـــــــــــ ـﺎﺱ

  حتیﺩﺭ ﺑﻌﻀﯽ ﻣواقع ﺫﮐــــــــﺮشده ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻪ براش ﻣُـ ـــﺮﺩ ...


نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت21:13---18 خرداد 1392
لینک دوستانتم درست کن

اگر موافق بودی بیا تبادل لینک کنیم
پاسخ:من ک پایم


خزان تنها(محسن
ساعت20:15---25 اسفند 1391
سلام اميدوارك با عقل ناقصم و با يان كارم از دلتون در آورده باشم بازم ميگم شرمنده.اميدوارم يك سر بزنيد به كلبه حقيرانه من

ممحسن(خزان تنها
ساعت20:10---25 اسفند 1391
سلام ببخشيد من قصد بدي نداشتم و از اين كارم عذر ميخوام فقط متن قشگتون رو اين كار رو كردم بازم شرمنده

محسن
ساعت21:21---18 اسفند 1391
سلام د.ست عزيز من تو رو لينک کردم درسته وبلاگم قابل دار نيست و به بزرگي خودت ببخش و لينکش کن

محسن
ساعت21:12---7 اسفند 1391
سلام به جون داداشم دارم اين رو جدي ميگم من وب تو رو خيلي دوست دارم ببين به جون داداشم قسم خوردم

مسلم
ساعت18:14---28 بهمن 1391
سلام هانیه جان
چطوری ؟ کجایی نیستت .کم پیدایی ؟
منتظر پست های قشنگت هستم


مسلم
ساعت11:21---23 بهمن 1391
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه...







به امید خدا ..


nazanin
ساعت22:40---20 بهمن 1391
sooo niceeeeee tnx hny

Arpine
ساعت15:27---20 بهمن 1391
با سلام خدمت شما دوست عزیز
لطفا به سایت جامع همسر گزینی یاهو اسپاوز تشریف بیاورید
عضویت کاملا رایگان میباشد
پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی همسر گزینی یاهو اسپاوز
مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری - ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور


مسلم
ساعت20:49---19 بهمن 1391
بازم سلام هانیه

خوبی ؟

ممنون از نظرت ....تو هم یکی از بهترین دوستان من هستی

این پستت هم قشنگ بود ولی برای من که گیر نمیاد ...

از این نمونه دخترها زمانی لیاقت بغل کردن دارن که داخل فکرشون با چند تا نباشن ...

اگه اینجوری باشن یه پسر حاضره تمام هستیش رو بده نه فقط جون .پاسخ:دقیقا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:12 ] [ هانیه ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 1799
بازدید کل : 116734
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1