نامردا

درد عشق
درد عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درد عشق و آدرس dokhmalenaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه روز دختره به بهونه استخر از خونه میزنه بیرون و میره سر قرار.
سر قرار پسره ازش می پرسه:
امروز با چه بهونه ای زدی بیرون ؟
میگه به بهانه استخر ، پسره هم میگه خب اگه با این سروضع بری خونه که میفهمن!
بیا خونه ما سر تو خیس کن بعد برو..
دختره هم قبول میکنه
دختره میره حموم تو این موقع پسره به دوستاش زنگ میزنه ..
دوستاش که میرسن یکی یکی میرن توی حموم...
آخری که میره هر چی منتظر میمونن بیرون نمیاد
وقتی میرن توی حموم می بینن هر دوی اونا رگ دستشون رو زدن و پسره با خونش نوشته بود : نامـردا . . . خواهرم بود :(



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت19:12---5 دی 1391
سلام فکر نمی کردم دیگه جواب بدی.ممنون. من آن لاینم.


جادوی عشق
ساعت19:59---1 دی 1391
سلام .دختر نبینم بیکاری ؟ منتظر مطلبای قشنگتیما
پاسخ:سلااااااااااااام جدی


vahid
ساعت23:38---27 آذر 1391
سلام وب بسیار زیبای داری اگه دوست داشتی به وب منم سر بزن و اگه از وبم خوشت اومد لینکم کن و بهم خبر بده تا منم لینکت کنم


جادوی عشق
ساعت20:42---26 آذر 1391
سلام عزیز . تکان دهنده بود . من مخالف اینم که میگید همه مثل همن . راستی وبت خوبه اما یه تغییرات در ویرایش قالب باید بدی و یکی از مطالبت ناقصه که باید اصلاحش کنی . هرکمکی خواستی میتونی رومن حساب کنی

sahar
ساعت12:17---26 آذر 1391
veriii veriiii niceeeeeee.......پاسخ:مسیییییییی

محسن یا خزان تنها
ساعت15:46---21 آذر 1391
سلام هانیه خانم من تا حالا برای یک جنس مخالف درد دل نکردم شاید من هم از نظر تو یک پسر لا اوبالی به حساب بیام یا شاید بگی داره دروغ بگه ولی به جان مادرم همش واقعیته البته شاید بخندی عیب نداره برای من طبیعی هست
من یک پسرم که یک عاشق یک پسر دیگه شده بودم ولی حالا اون ترکم کرده من هم طعم نامردی رو چشیدم راست می گی ما پسرا واقعا نامردیمامیدوارم که دیگه حتی از نظر تو غریبه من یک دیوونه به نظر نرسم
راستی وبت عالی هست.


صادق
ساعت14:23---19 آذر 1391
سلام دوست عزیز با افتخار لینک شدید خوشحال میشم شما لینک کنید بازم به وبم سر بزنید
پاسخ:لینکت کردم عزیزم


saeed
ساعت23:27---3 آذر 1391
merci hani joon sharmande man emtehanam shoro shode ziad nemiam web ama merci bem sar zadi rasme asheghi tanhaiie aji

hamid
ساعت19:50---28 آبان 1391
سلام هانیه جون وبلاگه خوبی داری به خاطر گل روی شما اموزش کامل فیس بوک رو تو وب گزاشتم میتونی از وبلاگم دریافت کنی موفق باشی
پاسخ:حمید مرسی ولی نمیدونم چرا وبلاگت باز نیکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:48 ] [ هانیه ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 351
بازدید هفته : 440
بازدید ماه : 408
بازدید کل : 117169
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1